Returnare Produse

Pentru produsele achizitionate on-line / telefonic

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 in cazul in care cumparatorul este nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale. Produsele se pot returna, in termen de 30 de zile calendaristice de la primire, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Desi legal acest lucru nu este prevazut, gofo.ro va permite de asemenea returnarea in decurs de 30 de zile calendaristice a produselor achizitionate prin comanda online direct de pe site-ul nostru GoFo.ro. Contravaloarea produselor comandate se va returna in maxim 30 de zile calendaristice de la data denuntarii in scris a contractului de catre consumator si dupa receptionarea in conditiile stabilite a produselor returnate.

Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform.

Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri sau alte semne de uzura.

Produsele, nu se pot returna decat in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, soft, garantie). Distrugerea sau ruperea ambalajelor sau a accesoriilor produsului atrage imposibilitatea returnarii produselor, iar SC MHT EXPERIENCE SRL-D nu poate fi facuta raspunzatoare.

SC MHT EXPERIENCE SRL-D poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Costul transportului produselor mai sus mentionate revine in responsabilitatea clientului. In cazul in care produsul a fost achizitionat intr-o perioada in care este in vigoare o oferta de transport gratuit, daca produsul va fi returnat, se va retine din valoarea acestuia costul de expediere suportat initial de Gofo.ro. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Procedura de returnare:

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa urmezi urmatorii pasi:

1. Logheaza-te in site-ul gofo.ro cu contul tau de client si completeaza o Cerere .

2. Este obligatoriu sa trimiteti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului.

3. Dupa ce ati efectuat acesti pasi te rugam sa expediezi produsul, printr-un curier rapid agreat (Urgent Curier) la adresa Str Ritmului nr.18,et.2, Sector 2, Bucuresti, precizand pe colet "Returnare produs" si numarul cererii RMA alocat. Clientul este responsabil de impachetarea produsului si a documentelor necesare pentru expediere.

4. Cheltuielile de restituire sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediezi coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0736 94 68 26 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa .